Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилевський, Олександр Романович-
dc.date.accessioned2025-10-21T05:53:23Z-
dc.date.available2025-10-21T05:53:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВасилевський О. Р. Розробка ігрового застосунку “Танкові бої” на основі рушія Unity: проєктування, оптимізація та реалізація основних ігрових механік : кваліфікаційна робота / О. Р. Василевський ; кер. С. В. Можаровський. – Житомир : ЖАТФК, 2025. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1051-
dc.descriptionThe aim of the work is to research, design and test an arcade game with real-time gameplay using the capabilities of the Unity engine. Research methods: analysis of available literature and working popular applications in the top-down arcade genre; design of software solutions in the Unity engine; testing of the finished application; review of test results to evaluate the functionality and effectiveness of the programme. Results: an arcade game with real-time gameplay has been developed; the developed application has been reviewed and compared with existing gameplay solutions; conclusions have been made regarding the performance, efficiency, and options for using the developed application.uk_UA
dc.description.abstractМета роботи − дослідження, проєктування та тестування гри-аркади з ігроладом у режимі реального часу з використанням можливостей рушія Unity. Методи дослідження: аналіз доступної літератури та працюючих популярних додатків у жанрі аркад з видом зверху; проєктування програмних рішень у рушії Unity; тестування готового додатку; розгляд результатів тестування з метою оцінки функціоналу та ефективності програми. Результати: розроблено гру-аркаду з геймплеєм у режимі реального часу; розглянуто та порівняно розроблений додаток з існуючими ігроладними рішеннями; зроблено висновки щодо швидкодії, ефективності та варіантів використання розробленого додатку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТФКuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна граuk_UA
dc.subjectcomputer gameuk_UA
dc.subjectреальний часuk_UA
dc.subjectreal timeuk_UA
dc.subjectжанр аркадаuk_UA
dc.subjectarcade genreuk_UA
dc.titleРозробка ігрового застосунку “Танкові бої” на основі рушія Unity: проєктування, оптимізація та реалізація основних ігрових механікuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Відділення "Інженерна інфраструктура та комп'ютерні науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Василевський.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.