Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1052
Назва: Програмування текстового квесту в жанрі Interactive Fiction у сеттингу темного фентезі: інтерактивний наратив і алгоритми прийняття рішень
Автори: Каленюк, Валерія Сергіївна
Теми: комп'ютерна гра
computer game
тектовий квест
tectonic quest
візуальна новела
visual novel
інтерактивний ігроленд
interactive gamelore
Дата публікації: 2025
Видавництво: ЖАТФК
Бібліографічний опис: Каленюк В. С. Програмування текстового квесту в жанрі Interactive Fiction у сеттингу темного фентезі: інтерактивний наратив і алгоритми прийняття рішень : кваліфікаційна робота / В. С. Каленюк ; кер. С. В. Можаровський. – Житомир : ЖАТФК, 2025. – 72 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: дослідження, проєктування та тестування візуальної роботи з інтерактивним ігроладом у режимі реального часу з використанням рушія Ren'Py. Результати: розроблено гру-новелу з інтерактивним геймплеєм; розглянуто та порівняно застосунок з існуючими; зроблено висновки щодо стабільності роботи та відсутності критичних помилок.
Опис: Purpose of the work: research, design and testing of visual work with interactive gameplay in real time using the Ren'Py engine. Results: a game-novel with interactive gameplay has been developed; the application has been reviewed and compared with existing ones; conclusions have been made regarding the stability of the work and the absence of critical errors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1052
Розташовується у зібраннях:Відділення "Інженерна інфраструктура та комп'ютерні науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каленюк.pdf7,51 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.