Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1056
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рудюк, Мар'ян Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-21T07:37:14Z | - |
dc.date.available | 2025-10-21T07:37:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Рудюк М. М. Проєктування та реалізація 2D/3D платформної гри для ПК: використання сучасних ігрових рушіїв та оптимізація ігрових процесів : кваліфікаційна робота / М. М. Рудюк ; кер. С. В. Можаровський. – Житомир : ЖАТФК, 2025. – 50 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1056 | - |
dc.description | Purpose of the work: research, design and testing of a platformer with real-time gameplay and side view using the functional capabilities of the Unity engine. Results: a platformer game with real-time gameplay was developed; a comparative analysis of the finished application with existing representatives of the genre was carried out; conclusions were made regarding the performance, efficiency and options for operating the developed application. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи: дослідження, проєктування та тестування платфермеру з ігроладом у режимі реального часу та виглядом збоку з використанням функціональних можливостей рушія Unity. Результати: розроблено гру-платформер з real-time ігромадом; проведено порівняльний аналіз готового застосунку з існуючими представниками жанру; зроблено висновки щодо швидкодії, ефективності та варіантів експлуатації розробленого додатку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖАТФК | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерна гра | uk_UA |
dc.subject | computer game | uk_UA |
dc.subject | реальний час | uk_UA |
dc.subject | real time | uk_UA |
dc.subject | платформер | uk_UA |
dc.subject | platformer | uk_UA |
dc.title | Проєктування та реалізація 2D/3D платформної гри для ПК: використання сучасних ігрових рушіїв та оптимізація ігрових процесів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Відділення "Інженерна інфраструктура та комп'ютерні науки" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рудюк.docx | 9,96 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.