Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1121Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Русецька, Наталя Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Черній, Р. О. | - |
| dc.contributor.author | Демчук, Л. І. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T07:10:57Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-25T07:10:57Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Русецька Н. М. Формування екологічної просвіти : тези / Н. М. Русецька, Р. О. Черній, Л. І. Демчук // Міжнародна наукова-практична конференція «Трансформаційні підходи до сталого розвитку: екологічна освіта, наука та природоохоронні практики для відбудови України» (м. Житомир, 22-26 вересня 2025 року) : зб. тез. – Житомир : Житомирська політехніка, 2025. – С. 99-100. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1121 | - |
| dc.description | Environmental education for young people is the process of shaping environmental awareness, knowledge, culture and skills that encourage a responsible and caring attitude towards nature and the rational use of resources in order to ensure the sustainable development of society. It includes fostering a love of nature, understanding the interrelationships in nature, and the ability to act to preserve the environment. The formation of environmental education is influenced by knowledge and beliefs, which is why environmental ideas are formed in young people in various forms, including theoretical and practical. The knowledge gained in this way, which is later transformed into beliefs, shapes the environmental awareness of young people. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Екологічна просвіта молоді — це процес формування екологічної свідомості, знань, культури та навичок, що спонукають до відповідального дбайливого ставлення до природи та раціонального використання ресурсів, аби забезпечити сталий розвиток суспільства. Вона включає виховання любові до природи, розуміння взаємозв'язків у природі та вміння діяти для збереження довкілля. На формування екологічної просвіти впливають знання та переконання, у зв'язку з чим екологічні уявлення формуються у молоді в різних формах, включаючи теоретичну та практичну. І отримані таким чином знання, які згодом трансформуються в переконання, формують екологічну свідомість молоді. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Житомирська політехніка | uk_UA |
| dc.subject | екологічна освіта | uk_UA |
| dc.subject | environmental education | uk_UA |
| dc.subject | екологічна свідомість | uk_UA |
| dc.subject | environmental awareness | uk_UA |
| dc.subject | природа | uk_UA |
| dc.subject | nature | uk_UA |
| dc.title | Формування екологічної просвіти | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПРОСВІТИ.pdf | 639,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.