Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/176
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ємець, Богдан Володимирович | - |
dc.contributor.author | Мельничук, Сергій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Рябчук, Олександр Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2001-01-20T03:55:06Z | - |
dc.date.available | 2001-01-20T03:55:06Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ємець Б. В. та ін. Моделювання та покращення паливної економічності автомобілів / Б. В. Ємець, С. В. Мельничук, О. П. Рябчук // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 3(1). – С. 5-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/176 | - |
dc.description | Using the method of modeling car fuel economy indicators, it was established that that highway fuel consumption for a GAZ-SAZ-35071 car when using liquefied of petroleum gas (LPG) is reduced to 8% compared to the operation of the same car on gasoline, as well as simultaneous loss of engine power of the GAZ-SAZ-35071 car during his work on LPG up to 13%. If when modeling the fuel economy of cars complex technical, economic and energy indicators are taken into account (productivity of a car on different fuels, energy intensity of different types of fuel, labor costs and operation, etc.), then it should be considered the best option when operating the car GAZ-SAZ-35071 on LPG is 19% longer than it was previously accepted in the form of maximum limitation to operation. | uk_UA |
dc.description.abstract | Методом моделювання показників паливної економічності автомобілів встановлено, що шляхова витрата палива для автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 при використанні зрідженого нафтового газу (ЗНГ) зменшується до 8% у порівнянні з роботою цього ж автомобіля на бензині, а також одночасній втраті потужності двигуна автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 під час його роботи на ЗНГ до 13%. Якщо при моделюванні паливної економічності автомобілів враховуються комплексні техніко-економічні та енергетичні показники (продуктивність автомобіля на різному пальному, енергоємність різних видів палива, затрат праці і експлуатації, тощо), то слід вважати оптимальним варіант, коли експлуатація автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 на ЗНГ на 19 % триваліша, ніж це було попередньо прийнято у вигляді максимального обмеження до експлуатації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖАТК | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | паливо | uk_UA |
dc.subject | зріджений нафтовий газ | uk_UA |
dc.subject | бензин | uk_UA |
dc.subject | car | uk_UA |
dc.subject | fuel | uk_UA |
dc.subject | liquefied petroleum gas | uk_UA |
dc.subject | gasoline | uk_UA |
dc.title | Моделювання та покращення паливної економічності автомобілів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020. - Випуск № 3(1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моделювання та покращення паливної.pdf | 322,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.