Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмець, Богдан Володимирович-
dc.contributor.authorМельничук, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorРябчук, Олександр Павлович-
dc.date.accessioned2001-01-20T03:55:06Z-
dc.date.available2001-01-20T03:55:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄмець Б. В. та ін. Моделювання та покращення паливної економічності автомобілів / Б. В. Ємець, С. В. Мельничук, О. П. Рябчук // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 3(1). – С. 5-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/176-
dc.descriptionUsing the method of modeling car fuel economy indicators, it was established that that highway fuel consumption for a GAZ-SAZ-35071 car when using liquefied of petroleum gas (LPG) is reduced to 8% compared to the operation of the same car on gasoline, as well as simultaneous loss of engine power of the GAZ-SAZ-35071 car during his work on LPG up to 13%. If when modeling the fuel economy of cars complex technical, economic and energy indicators are taken into account (productivity of a car on different fuels, energy intensity of different types of fuel, labor costs and operation, etc.), then it should be considered the best option when operating the car GAZ-SAZ-35071 on LPG is 19% longer than it was previously accepted in the form of maximum limitation to operation.uk_UA
dc.description.abstractМетодом моделювання показників паливної економічності автомобілів встановлено, що шляхова витрата палива для автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 при використанні зрідженого нафтового газу (ЗНГ) зменшується до 8% у порівнянні з роботою цього ж автомобіля на бензині, а також одночасній втраті потужності двигуна автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 під час його роботи на ЗНГ до 13%. Якщо при моделюванні паливної економічності автомобілів враховуються комплексні техніко-економічні та енергетичні показники (продуктивність автомобіля на різному пальному, енергоємність різних видів палива, затрат праці і експлуатації, тощо), то слід вважати оптимальним варіант, коли експлуатація автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 на ЗНГ на 19 % триваліша, ніж це було попередньо прийнято у вигляді максимального обмеження до експлуатації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТКuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectпаливоuk_UA
dc.subjectзріджений нафтовий газuk_UA
dc.subjectбензинuk_UA
dc.subjectcaruk_UA
dc.subjectfueluk_UA
dc.subjectliquefied petroleum gasuk_UA
dc.subjectgasolineuk_UA
dc.titleМоделювання та покращення паливної економічності автомобілівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020. - Випуск № 3(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделювання та покращення паливної.pdf322,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.