Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/185
Назва: Ментальні карти як специфічна форма організації пізнавальної діяльності студентів ВНЗ
Автори: Трофімчук, Оксана Леонідівна
Хлуп’янець, Ірина Василівна
Теми: ментальна карта
інтелект-карта
інтерактивне навчання
mental map
intelligence map
interactive learning
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЖАТК
Бібліографічний опис: Трофімчук О. Л., Хлуп’янець І. В. Ментальні карти як специфічна форма організації пізнавальної діяльності студентів ВНЗ / О. Л. Трофімчук, І. В. Хлуп’янець // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 3(1). – С. 68-76.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ментальні карти як специфічну форму організації пізнавальної діяльності студентів та візуалізації навчального матеріалу в освітньому процесі. Авторами розкрито поняття ментальних карт та надано перелік on-line-сервісів для їх створення, наведено приклади використання карт знань на заняттях з математики.
Опис: The article analyzes mental maps as a specific form of students’ cognitive activity organization and educational material visualization in the educational process. The authors reveals the concept of mental maps and provides a list of on-line services for their creation, gives examples of using mind maps in math classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/185
Розташовується у зібраннях:2020. - Випуск № 3(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ментальні карти як специфічна форма.pdf578,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.