Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазаренко, Інеса Станіславівна-
dc.contributor.authorРибак, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКоновалова, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorМороз, Маргарита Василівна-
dc.date.accessioned2023-04-24T10:17:53Z-
dc.date.available2023-04-24T10:17:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationDevelopment of media literacy of applicants for agronomic specialities by the means of journalistic webquests = Розвиток медіаграмотності здобувачів агрономічних спеціальностей засобами журналістських вебквестів / І. С. Лазаренко, Т. М. Рибак, В. А. Коновалова, М. В. Мороз // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки: наук. журнал. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2022. – Вип. 1(108). – С. 209-218.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6387-
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/234-
dc.descriptionThe article is dedicated to a topical issue of developing media literacy in non-language university students as a component of teaching them English as a foreign language. The notions of media, mass media, media education, its aim, tasks and media literacy as its result, WebQuest and Journalistic Task WebQuest are commented upon. Media are understood as the modern channels of communication including physical and online newspapers and magazines, television, radio, telephone, the Internet, fax and billboards. Media education is interpreted as teaching the theory and practical skills of acquiring and applying mass media as a part of pedagogical theory and practice. It is aimed at developing students' ability to use mass communication effectively in the society.uk_UA
dc.description.abstractДана стаття присвячена актуальній проблемі розвитку медіа-грамотності студентів немовних ЗВО як компоненту їх навчання англійської як іноземної мови. У статті визначено поняття "медіа", "мас-медіа", "медіа-освіта", її мету, завдання та медіа-грамотність як її результат, "веб-квест" та "веб-квест журналістського типу". Поняття "медіа" розуміється як сучасні канали комунікації, серед яких фізичні та онлайн- газети і журнали, телебачення, радіо, білборди, телефон, Інтернет і факс. Медіа-освіта інтерпретується як навчання теорії та практичних умінь освоєння та використання мас-медіа як частина педагогічної теорії та практики. Вона спрямована на розвиток у студентів здатності ефективно використовувати масову комунікацію в суспільстві.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectагрономіяuk_UA
dc.subjectagronomyuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectEnglish languageuk_UA
dc.subjectмедіафайлuk_UA
dc.subjectmedia fileuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjectмедіа освітаuk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.subjectвеб-квестuk_UA
dc.subjectWebQuestuk_UA
dc.titleDevelopment of media literacy of applicants for agronomic specialities by the means of journalistic webquestsuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток медіаграмотності здобувачів агрономічних спеціальностей засобами журналістських вебквестівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.