Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВащенко, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorРибак, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorСвисюк, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-05-01T11:28:52Z-
dc.date.available2023-05-01T11:28:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВащенко С. В. та ін. Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів / С. В. Ващенко, Т. М. Рибак, О. В. Свисюк // Вісник ЖДУ ім. І. Франка. Педагогічні науки. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 3(89). – С. 45-50.uk_UA
dc.identifier.issn2663-7650-
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/253-
dc.descriptionThe article substantiates the expediency of using an advertising text as teaching material for a foreign language course for students majoring in Marketing. The specifics of the content of foreign language learning are determined in view of the need for practical assimilation of professional knowledge and the educational potential of foreign language advertising. Directions for the introduction of advertising texts into a foreign language training course for future marketers are proposed, as well as tasks for the successful integration of the proposed educational material and the traditional content of the discipline.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДУ ім. І. Франкаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary connectionsuk_UA
dc.titleЗастосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНШОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ.pdf350,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.