Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуровська, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorОліфір, Ірина Андріївна-
dc.date.accessioned2023-09-15T06:43:15Z-
dc.date.available2023-09-15T06:43:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКуровська Н. О., Оліфір І. А. Соціальна відповідальність бізнесу в умовах децентралізації / Н. О. Куровська, І. А. Оліфір // Вісник ЖНАЕУ : наук.-теор. збірник. – 2017. – № 1. (59), т. 2. – С. 68-75.uk_UA
dc.identifier.issn2518-7279-
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/297-
dc.descriptionThe author examines the categorical apparatus of the concept of social responsibility of business as a continuous process of implementing measures in various areas aimed at maximizing the effect, which is revealed in the interaction of all economic entities, including business, with various stakeholders who directly affect the activities of corporations. The author substantiates the main areas of application and benefits of implementing social responsibility measures for business structures, personnel and local communities. The author emphasizes the interest of business in the formation of a transparent and democratic system of social responsibility with the definition of clear rules and conditions for business activities within the national economy and gradual adaptation to the European experience. The author establishes that modern business should be socially responsible not only by complying with certain norms and principles, making the right decisions, but also by adhering to moral principles aimed at ensuring harmonious development of society on the basis of decentralization.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено категоріальний апарат поняття соціальної відповідальності бізнесу як безперервний процес реалізації заходів у різних сферах, спрямованих на отримання максимального ефекту, що розкривається у взаємодії всіх суб’єктів економіки, зокрема й бізнесу з різними зацікавленими сторонами, які безпосередньо впливають на діяльність корпорацій. Обґрунтовано основні напрями застосування та переваги впровадження заходів соціальної відповідальності для бізнес-структур, персоналу й місцевих громад. Відзначено зацікавленість бізнесу у формуванні прозорої та демократичної системи соціальної відповідальності з визначенням чітких правил і умов підприємницької діяльності у межах національної економіки і поступової адаптації до європейського досвіду. Встановлено, що сучасний бізнес повинен бути соціально відповідальним не лише завдяки виконанню певних норм і принципів, прийняттю правильних рішень, а й дотриманні моральних принципів, спрямованих на забезпечення гармонійного розвитку суспільства на засадах децентралізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖНАЕУuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectsocial responsibility of businessuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectєвропейський досвідuk_UA
dc.subjectEuropean experienceuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.subjectquality of lifeuk_UA
dc.subjectзбалансований розвитокuk_UA
dc.subjectbalanced developmentuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність бізнесу в умовах децентралізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ.pdf227,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.