Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСологуб, Марія Володимирівна-
dc.contributor.authorДяченко, Владислава Андріївна-
dc.date.accessioned2024-02-01T08:14:26Z-
dc.date.available2024-02-01T08:14:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСологуб М. В., Дяченко В. А. ТікТок як інструмент у навчальному процесі / М. В. Сологуб, В. А. Дяченко // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу. – 2022. – № 4(1). – С. 18-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/351-
dc.descriptionThe article considers the possibility of using the popular social network TikTok as a tool for improving the level of the educational process, identifies its disadvantages and advantages. Examples of practical use of such a tool in educational activities are given.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається можливість використання популярної соцмережі ТікТок як інструмента для підвищення рівня навчального процесу, виділяються недоліки та переваги. Наводяться приклади практичного використання такого інструмента в освітній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТКuk_UA
dc.subjectТікТокuk_UA
dc.subjectTikTokuk_UA
dc.subjectвідеоuk_UA
dc.subjectvideouk_UA
dc.subjectпідлітокuk_UA
dc.subjectteenageruk_UA
dc.titleТікТок як інструмент у навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022. - Випуск № 4(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТікТок як інструмент у навчальному процесі.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.