Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/409
Назва: Соціальний маркетинг та соціальна реклама – реалії сьогодення
Автори: Головач, Катерина Сергіївна
Головач, Олена Петрівна
Веремій, Тамара Борисівна
Теми: соціальна реклама
social advertising
маркетинг
marketing
Дата публікації: 2022
Видавництво: Кам’янець-Подільський державний інститут
Бібліографічний опис: Головач К. С. та ін. Соціальний маркетинг та соціальна реклама – реалії сьогодення / К. С. Головач, О. П. Головач, Т. Б. Веремій // Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : мат. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кам’янець-Подільський, 24-25 листопада 2022 року) / Кам’янець-Подільський державний інститут. – Кам’янець- Подільський : КПДІ, 2022. – С. 43–44.
Короткий огляд (реферат): Соціальний маркетинг є новим різновидом маркетингу. Його можна розглядати як перспективний напрям для бізнесу. Щодо вкладання коштів, то сучасний споживач довіряє значно більше соціальній рекламі, яка, в свою чергу, допомагає не тільки просувати, але і формує позитивний імідж певного бренду, підприємства, галузі, що посилює конкурентоспроможність. У світлі нових світових трендів розвиток соціального маркетингу, соціального підприємництва, бажання споживати соціально корисні товари/послуги є важливим чинником збереження довкілля та захисту інтересів соціуму в цілому.
Опис: Social marketing is a new kind of marketing. It can be consider as a promising direction for business. As for the investment, then modern consumer trusts much more social advertising, which, in turn, helps not only promote, but also forms a positive image of a particular brand, enterprises, industries that enhance competitiveness. In the light of new global trends development of social marketing, social entrepreneurship, the desire to consume socially useful goods/services is an important factor preserving the environment and protecting the interests of society as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/409
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ.pdf4,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.