Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛушкін, Владислав Валентинович-
dc.date.accessioned2024-07-24T12:08:11Z-
dc.date.available2024-07-24T12:08:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛушкін В. В. Розробка прикладної програми для станції технічного обслуговування» : кваліфікаційна робота / В. В. Лушкін ; кер. Я. І. Устименко. – Житомир : ЖАТФК, 2024. – 52 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/563-
dc.descriptionThesis on the topic "Development of an application program for the station maintenance" is aimed at creating software provision for optimization of work processes at technical stations service (STO). The main goal is the automation of management and coordination of work, which will significantly increase the efficiency and productivity of service stations. The work began with the analysis of the business processes of the STO and detection basic requirements for the information system. The necessity of creation of a system that would allow convenient management of clients, accounting cars, plan and control the fulfillment of orders, lead financial accounting and ensure data security. Database design was the next important stage. It was a data model was created, which includes the main entities: customers, cars, employees, orders, services. All data were normalized to the third normal form (3NF) to avoid redundancy and provide integrity Microsoft Visual was chosen for software development Studio and Windows Forms technology. This ensured the creation of a convenient and intuitive user interface. The program contains several tabs for managing cars, orders, services and employees.uk_UA
dc.description.abstractДипломна робота на тему "Розробка прикладної програми для станції технічного обслуговування" спрямована на створення програмного забезпечення для оптимізації робочих процесів на станціях технічного обслуговування (СТО). Основною метою є автоматизація управління та координації робіт, що значно підвищить ефективність та продуктивність СТО. Робота розпочалася з аналізу бізнес-процесів СТО та виявлення основних вимог до інформаційної системи. Було визначено необхідність у створенні системи, яка б дозволяла зручно керувати клієнтами, обліковувати автомобілі, планувати та контролювати виконання замовлень, вести фінансовий облік та забезпечувати безпеку даних. Проектування бази даних стало наступним важливим етапом. Було створено модель даних, яка включає основні сутності: клієнти, автомобілі, співробітники, замовлення, послуги. Всі дані були нормалізовані до третьої нормальної форми (3NF) для уникнення надлишковості та забезпечення цілісності. Для розробки програмного забезпечення було обрано Microsoft Visual Studio та технологію Windows Forms. Це забезпечило створення зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу користувача. Програма містить кілька вкладок для управління автомобілями, замовленнями, послугами та співробітниками.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТФКuk_UA
dc.subjectстанція технічного обслуговуванняuk_UA
dc.subjectmaintenance stationuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectбаза данихuk_UA
dc.subjectdatabasesuk_UA
dc.subjectінтерфейс користувачаuk_UA
dc.subjectuser interfaceuk_UA
dc.titleРозробка прикладної програми для станції технічного обслуговуванняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Відділення "Інженерна інфраструктура та комп'ютерні науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лушкін Владислав Валентинович.pdf4,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.