Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвинчук, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2024-10-08T08:49:37Z-
dc.date.available2024-10-08T08:49:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛитвинчук О. В. Удосконалення організації технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів з детальною розробкою дільниці відновлення деталей турбокомпресорів автомобілів КАМАЗ – 5320 : кваліфікаційна робота / О. В. Литвинчук; кер. С. М. Герук. – Житомир : ЖАТФК, 2024. – 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/684-
dc.descriptionIn the technological section, an analysis of the causes of part wear is given, the sequence of operations is developed, and the modes and time norms of technological operations are calculated. In the organizational section, issues of labor organization, determination of ATP work modes and time funds, standards of all types of maintenance and repair were established, an annual plan was drawn up - schedule of maintenance and repair. In a special section, the aggregate site is calculated, technological equipment is selected, and the technological process of work at the site is analyzed. In the design section, the device for disassembly and assembly has been modernized, a description and principle of operation of the device is given, and a pneumatic clamp for compressor housings has been developed. In the economic section, an analysis of the economic efficiency of the use of the device is given, the costs of one man-hour of car maintenance are calculated, and the economic feasibility of restoring the turbocharger rotor shaft is determined. In the labor protection section, measures have been developed to create favorable working conditions at the site. Calculations of lighting and ventilation of the site were carried out.uk_UA
dc.description.abstractВ технологічному розділі дано аналіз причин зношування деталі, розроблено послідовність операцій, проведено розрахунок режимів і норм часу виконання технологічних операцій. В організаційному розділі розроблені питання організації праці, визначенні режими роботи АТП і фонди часу, встановлено нормативи всіх видів ТО і ремонту, побудовано річний план – графік ТО і ПР. В спеціальному розділі розраховано агрегатну дільницю, підібрано технологічне обладнання, проаналізовано технологічний процес робіт на дільниці. В конструкторському розділі модернізовано пристосування для розбиральних та збиральних робіт дано опис і принцип роботи пристрою та розроблено пневматичний затискач корпусів компресорів. В економічному розділі дано аналіз економічної ефективності використання пристосування, розраховано собівартості однієї людино-години проведення ТО автомобілів, визначено економічну доцільність відновлення вала ротора турбокомпресора. В розділі охорона праці розроблені заходи по створенню сприятливих умов праці на дільниці. Проведено розрахунки освітлення та вентиляції дільниці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТФКuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectrepairuk_UA
dc.subjectвідновлення деталейuk_UA
dc.subjectrestoration of partsuk_UA
dc.subjectтурбокомпресорuk_UA
dc.subjectturbochargeruk_UA
dc.subjectавтомобіль КАМАЗ-5320uk_UA
dc.subjectKAMAZ-5320 truckuk_UA
dc.titleУдосконалення організації технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів з детальною розробкою дільниці відновлення деталей турбокомпресорів автомобілів КАМАЗ - 5320uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Відділення "Агроінженерія"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвинчук_диплом.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.