Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанузек, Лілія Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-11-11T13:17:50Z-
dc.date.available2024-11-11T13:17:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГанузек Л. М. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарів / Л. М. Ганузек // Вісник Житомирського агротехнічного фахового коледжу. – 2024. – № 5(1). – С. 153-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/742-
dc.descriptionThe article examines the peculiarities of marketing communications in the conditions of war in Ukraine. The main problems of companies in the field of marketing are described; analyzed the key changes in marketing communications strategies in war conditions; the trends of marketing communications in wartime conditions are defined, and certain actions in the field of marketing communications are proposed, which will help in the promotion of goods in wartime conditions. The conclusions suggest means of marketing communications that will be relevant in wartime and will help overcome modern challenges faced by all Ukrainian marketing companies.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості маркетингових комунікацій в умовах війни в Україні. Описано основні проблеми компаній у сфері маркетингу; проаналізовано ключові зміни в стратегіях маркетингових комунікацій в умовах війни; визначено тенденції маркетингових комунікацій в умовах війни, а також запропоновано певні дії у сфері маркетингових комунікацій, які в умовах війни допоможуть у просу ванні товарів. У висновках запропоновано засоби маркетингових комунікацій, які будуть актуальними у воєнний час і допоможуть подолати сучасні виклики, з якими зіткнулися всі українські маркетингові компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРутаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectпросування товаруuk_UA
dc.subjectproduct promotionuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024. - Випуск № 5(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові комунікації.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.