Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/748
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокудіна, Наталя Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T08:23:57Z | - |
dc.date.available | 2024-11-12T08:23:57Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Прокудіна Н. В. Цінність педагогічних ідей для поступу сучасного виховання молоді в діяльності навчального закладу / Н. В. Прокудіна // Вісник Житомирського агротехнічного фахового коледжу. – 2024. – № 5(1). – С. 177-185. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/748 | - |
dc.description | The article identifies the activity of the investor as a borrower and the bearing of moral values in the current initial mortgage. Look at the right mind for the overall harmonious development of individuality for personal illumination, self-realization, revelation of individuality and creative potential. Respect is emphasized on preventive approaches in work with students, which means that special respect is given to the formation of identity, the foundations of spirituality, the culture of thought and the culture of behavior, the prevention of misbehavior, the robe of forged virgins aggressive behavior, cruelty and violence in the student environment. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено мету діяльності викладача як вихователя і носія моральних цінностей у сучасному навчальному закладі. Розглянуто умови для всебічного гармонійного розвитку особистості здобувача освіти, його самореалізації, розкриття індивідуальності та творчого потенціалу. Акцентується увага на превентивних заходах у роботі з студентами, що визначається приділенням особливої уваги формуванню ідентичності, основ духовності особистості, культури мислення і культури поведінки, профілактиці шкідливих звичок, ризи кованої девіантної поведінки, жорстокості і насилля в студентському середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Рута | uk_UA |
dc.subject | сучасний викладач | uk_UA |
dc.subject | modern teacher | uk_UA |
dc.subject | парадигма виховання | uk_UA |
dc.subject | paradigm of education | uk_UA |
dc.subject | морально-етичні цінності | uk_UA |
dc.subject | moral and ethical values | uk_UA |
dc.subject | гармонійний розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | harmonious development of the personality | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал викладача | uk_UA |
dc.subject | creative potential of the teacher | uk_UA |
dc.title | Цінність педагогічних ідей для поступу сучасного виховання молоді в діяльності навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2024. - Випуск № 5(1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Цінність педагогічниї ідей.pdf | 2,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.