Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сторожук, Дмитро Олегович | - |
dc.contributor.author | Соколовська, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-01T07:40:58Z | - |
dc.date.available | 2025-05-01T07:40:58Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічна діяльність Василя Овсієнка в контексті українського національного відродження : тези / Д. Сторожук, Л. Соколовська // Матеріали десятої Житомирської обласної історико-краєзнавчої онлайн-конференції (м. Житомир, 5 квіт. 2025 р.). – Житомир : ЖАТФК, 2025. – С. 58-60. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/869 | - |
dc.description | Modern Ukrainian education is experiencing a difficult period of transformations caused by global challenges such as war,Technological progress, migration and polarization of society. In these Terms are important to appeal to the historical experience of teachers, which in a totalitarian regime were able to maintain loyalty to their ideals and make a significant contribution to the development of national education. This article performed a biographical analysis of Vasyl Ovsienko's pedagogical activity, dissident, human rights activist and teacher, A native of Zhytomyr region, who in its activity contributed to the development of national consciousness, critical thinking and civic responsibility. His pedagogical views and methods of work are Relevant for the modern educational system of Ukraine, and its life path is an important example for the younger generation of Zhytomyr region. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасна українська освіта переживає складний період трансформацій, зумовлений глобальними викликами, такими як війна, технологічний прогрес, міграція та поляризація суспільства. У цих умовах важливим є звернення до історичного досвіду педагогів, які в умовах тоталітарного режиму змогли зберегти вірність своїм ідеалам та зробити значний внесок у розвиток національної освіти. У цій статті здійснено біографічний аналіз педагогічної діяльності Василя Овсієнка, дисидента, правозахисника та педагога, уродженця Житомирщини, який своєю діяльністю сприяв розвитку національної свідомості, критичного мислення та громадянської відповідальності. Його педагогічні погляди та методи роботи є актуальними для сучасної освітньої системи України, а його життєвий шлях є важливим прикладом для молодого покоління Житомирщини. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖАТФК | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | громадянська позиція | uk_UA |
dc.subject | civic position | uk_UA |
dc.subject | національна свідомість | uk_UA |
dc.subject | national consciousness | uk_UA |
dc.subject | Василь Овсієнко | uk_UA |
dc.subject | Vasyl Ovsienko | uk_UA |
dc.title | Педагогічна діяльність Василя Овсієнка в контексті українського національного відродження | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Василь Овсієнко.pdf | 596,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.