Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/176
Назва: | Моделювання та покращення паливної економічності автомобілів |
Автори: | Ємець, Богдан Володимирович Мельничук, Сергій Володимирович Рябчук, Олександр Павлович |
Теми: | автомобіль паливо зріджений нафтовий газ бензин car fuel liquefied petroleum gas gasoline |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ЖАТК |
Бібліографічний опис: | Ємець Б. В. та ін. Моделювання та покращення паливної економічності автомобілів / Б. В. Ємець, С. В. Мельничук, О. П. Рябчук // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 3(1). – С. 5-10. |
Короткий огляд (реферат): | Методом моделювання показників паливної економічності автомобілів встановлено, що шляхова витрата палива для автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 при використанні зрідженого нафтового газу (ЗНГ) зменшується до 8% у порівнянні з роботою цього ж автомобіля на бензині, а також одночасній втраті потужності двигуна автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 під час його роботи на ЗНГ до 13%. Якщо при моделюванні паливної економічності автомобілів враховуються комплексні техніко-економічні та енергетичні показники (продуктивність автомобіля на різному пальному, енергоємність різних видів палива, затрат праці і експлуатації, тощо), то слід вважати оптимальним варіант, коли експлуатація автомобіля ГАЗ-САЗ-35071 на ЗНГ на 19 % триваліша, ніж це було попередньо прийнято у вигляді максимального обмеження до експлуатації. |
Опис: | Using the method of modeling car fuel economy indicators, it was established that that highway fuel consumption for a GAZ-SAZ-35071 car when using liquefied of petroleum gas (LPG) is reduced to 8% compared to the operation of the same car on gasoline, as well as simultaneous loss of engine power of the GAZ-SAZ-35071 car during his work on LPG up to 13%. If when modeling the fuel economy of cars complex technical, economic and energy indicators are taken into account (productivity of a car on different fuels, energy intensity of different types of fuel, labor costs and operation, etc.), then it should be considered the best option when operating the car GAZ-SAZ-35071 on LPG is 19% longer than it was previously accepted in the form of maximum limitation to operation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/176 |
Розташовується у зібраннях: | 2020. - Випуск № 3(1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Моделювання та покращення паливної.pdf | 322,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.