Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/188
Title: | Шляхи вирішення конфліктних ситуацій у студентсько-викладацькому середовищі |
Authors: | Додурич, Світлана Миколаївна Коновалова, Вікторія Анатоліївна Лазаренко, Інеса Станіславівна |
Keywords: | спілкування особистість міжособистісні стосунки конфлікт виховний вплив самооцінка конфліктогенність поведінки психологічний захист communication personality interpersonal relations conflict educational influence self-esteem conflictogenicity of behavior psychological protection |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ЖАТК |
Citation: | Додурич С. М. та ін. Шляхи вирішення конфліктних ситуацій у студентсько-викладацькому середовищі / С. М. Додурич, В. А. Коновалова, І. С. Лазаренко // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 3(1). – С. 87-92. |
Abstract: | У статті розкриваються деякі питання конфліктології як науки, що вивчає теорію і практику попередження та розв’язання конфліктів, розглядаються причини, механізми і різновиди конфліктів, досліджується система чинників конфліктності. Представлений матеріал має практичне значення для викладачів і вчителів, які працюють з групами студентів юнацького віку та старшокласниками. |
Description: | The article deals with some questions of conflictology as a science that studies theory and practice of preventing and solving conflicts. The authors are considering the causes, mechanisms and forms of conflicts, they are also investigating the system of factors of conflict. The results of conducted investigation have practical value for the teachers who work with groups of high school students. |
URI: | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/188 |
Appears in Collections: | 2020. - Випуск № 3(1) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шляхи вирішення конфліктних ситуацій.pdf | 261,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.