Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/189
Title: Виховання оптимістичного світосприйняття підлітків як важлива педагогічна проблема
Authors: Соколовська, Людмила Михайлівна
Keywords: духовний розвиток
психолого-педагогічні проблеми
spiritual development
psychological and pedagogical problems
Issue Date: 2020
Publisher: ЖАТК
Citation: Соколовська Л. М. Виховання оптимістичного світосприйняття підлітків як важлива педагогічна проблема / Л. М. Соколовська // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 3(1). – С. 93-100.
Abstract: У статті розглядається виховання оптимістичного світосприйняття підлітків як важлива педагогічна проблема. Розкривається думка, що праці психологів та педагогів різних епох допомагають краще усвідомити розуміння оптимістичного ставлення до життя і є методологічною основою для вивчення цього явища. Стверджується, що сучасне розуміння оптимізму ґрунтується на бадьорому і життєрадісному світовідчутті, вірі підлітка у власні можливості, в успіх, у краще майбутнє.
Description: The article deals with cultivation of optimistic attitude towards life of a personality as a psychological and pedagogical problem. It has been substantiated, that the works of psychologists and teachers of different epochs help you understand the concept of optimistic attitude towards life better, and that they are the methodological basis for the study of this phenomenon. Current understanding of optimism is based on cheerful attitude to the world, faith in our own human capabilities, success, in a better future. Key words: optimistic attitude towards life, adolescent, spiritual development, psychological and pedagogical problem.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/189
Appears in Collections:2020. - Випуск № 3(1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Виховання оптимістичного світосприйняття.pdf272,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.