Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/234
Назва: Development of media literacy of applicants for agronomic specialities by the means of journalistic webquests
Інші назви: Розвиток медіаграмотності здобувачів агрономічних спеціальностей засобами журналістських вебквестів
Автори: Лазаренко, Інеса Станіславівна
Рибак, Тетяна Миколаївна
Коновалова, Вікторія Анатоліївна
Мороз, Маргарита Василівна
Теми: агрономія
agronomy
англійська мова
English language
медіафайл
media file
медіаграмотність
media literacy
медіа освіта
media education
веб-квест
WebQuest
Дата публікації: 2022
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Development of media literacy of applicants for agronomic specialities by the means of journalistic webquests = Розвиток медіаграмотності здобувачів агрономічних спеціальностей засобами журналістських вебквестів / І. С. Лазаренко, Т. М. Рибак, В. А. Коновалова, М. В. Мороз // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки: наук. журнал. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2022. – Вип. 1(108). – С. 209-218.
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена актуальній проблемі розвитку медіа-грамотності студентів немовних ЗВО як компоненту їх навчання англійської як іноземної мови. У статті визначено поняття "медіа", "мас-медіа", "медіа-освіта", її мету, завдання та медіа-грамотність як її результат, "веб-квест" та "веб-квест журналістського типу". Поняття "медіа" розуміється як сучасні канали комунікації, серед яких фізичні та онлайн- газети і журнали, телебачення, радіо, білборди, телефон, Інтернет і факс. Медіа-освіта інтерпретується як навчання теорії та практичних умінь освоєння та використання мас-медіа як частина педагогічної теорії та практики. Вона спрямована на розвиток у студентів здатності ефективно використовувати масову комунікацію в суспільстві.
Опис: The article is dedicated to a topical issue of developing media literacy in non-language university students as a component of teaching them English as a foreign language. The notions of media, mass media, media education, its aim, tasks and media literacy as its result, WebQuest and Journalistic Task WebQuest are commented upon. Media are understood as the modern channels of communication including physical and online newspapers and magazines, television, radio, telephone, the Internet, fax and billboards. Media education is interpreted as teaching the theory and practical skills of acquiring and applying mass media as a part of pedagogical theory and practice. It is aimed at developing students' ability to use mass communication effectively in the society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/234
ISSN: 2663-6387
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.