Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибак, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМороз, Маргарита Василівна-
dc.contributor.authorКирдан, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-05-01T08:44:31Z-
dc.date.available2023-05-01T08:44:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРибак Т. М. Використання веб-квестів у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей = The application of web-quests in teaching foreign language to students of non-language specialties / Т. М. Рибак, М. В. Мороз, Т. В. Кирдан // Інноваційна педагогіка : журнал. – 2020. – Вип. 20, Т. 2. – С. 115-118.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/252-
dc.descriptionInformatization of national education is one of the key requirements of the current educational and regulatory documentation. This led to the emergence of a corresponding trend, which was initially realized in the use of electronic media files (text, graphics, video and audio) by teachers and students of higher education institutions, but gradually moved to the integration of such interactive web technologies as electronic applications and virtual learning environments into the educational process . This makes it possible to increase the share of motivated independent educational activities of students, giving them the opportunity to adhere to a flexible work schedule; relieve the teacher, speed up the evaluation process, and diversify educational tasks.uk_UA
dc.description.abstractІнформатизація вітчизняної освіти є однією з ключових вимог чинної освітньо-нормативної документації. Це зумовило виникнення відповідної тенденції, що реалізувалася спочатку у використанні педагогами та студентами закладів вищої освіти електронних медіафайлів (текстових, графічних, відео та аудіо), проте поступово переходить до інтеграції в навчальний процес таких інтерактивних веб-технологій, як електронні застосунки та віртуальні навчальні середовища. Це дає змогу збільшити частку вмотивованої самостійної навчальної діяльності студентів, надаючи їм можливість дотримуватись гнучкого графіка роботи; розвантажити викладача, пришвидшити процес оцінювання та урізноманітнити навчальні завдання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectвеб-квестuk_UA
dc.subjectWebQuestuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.titleВикористання веб-квестів у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeThe application of web-quests in teaching foreign language to students of non-language specialtiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf194,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.