Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/252
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибак, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Мороз, Маргарита Василівна | - |
dc.contributor.author | Кирдан, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:44:31Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T08:44:31Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Рибак Т. М. Використання веб-квестів у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей = The application of web-quests in teaching foreign language to students of non-language specialties / Т. М. Рибак, М. В. Мороз, Т. В. Кирдан // Інноваційна педагогіка : журнал. – 2020. – Вип. 20, Т. 2. – С. 115-118. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/252 | - |
dc.description | Informatization of national education is one of the key requirements of the current educational and regulatory documentation. This led to the emergence of a corresponding trend, which was initially realized in the use of electronic media files (text, graphics, video and audio) by teachers and students of higher education institutions, but gradually moved to the integration of such interactive web technologies as electronic applications and virtual learning environments into the educational process . This makes it possible to increase the share of motivated independent educational activities of students, giving them the opportunity to adhere to a flexible work schedule; relieve the teacher, speed up the evaluation process, and diversify educational tasks. | uk_UA |
dc.description.abstract | Інформатизація вітчизняної освіти є однією з ключових вимог чинної освітньо-нормативної документації. Це зумовило виникнення відповідної тенденції, що реалізувалася спочатку у використанні педагогами та студентами закладів вищої освіти електронних медіафайлів (текстових, графічних, відео та аудіо), проте поступово переходить до інтеграції в навчальний процес таких інтерактивних веб-технологій, як електронні застосунки та віртуальні навчальні середовища. Це дає змогу збільшити частку вмотивованої самостійної навчальної діяльності студентів, надаючи їм можливість дотримуватись гнучкого графіка роботи; розвантажити викладача, пришвидшити процес оцінювання та урізноманітнити навчальні завдання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | веб-квест | uk_UA |
dc.subject | WebQuest | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | communicative competence | uk_UA |
dc.title | Використання веб-квестів у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей | uk_UA |
dc.title.alternative | The application of web-quests in teaching foreign language to students of non-language specialties | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 194,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.