Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорпиніч, Любов Василівна-
dc.contributor.authorОліфір, Ірина Андріївна-
dc.date.accessioned2023-09-14T07:54:41Z-
dc.date.available2023-09-14T07:54:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГорпиніч Л. В., Оліфір І. А. Використання міжпредметних зв’язків для покращення фінансової грамотності молоді / Л. В. Горпиніч, І. А.Оліфір // Житомирщина педагогічна : електрон. наук.-метод. журнал. – 2016. – № 4. – С. 43-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/290-
dc.descriptionThe article highlights the problem of raising the level of financial literacy, which can be attributed to the national level, since it is directly related to the growth of the state's competitiveness and its financial security. In order to encourage young people to master an effective "home economy" and develop skills of independent financial activity to ensure their own well-being, and subsequently continue their studies at the faculties of economics in higher education institutions, the economic tasks of calculating interest on deposits and assessing the optimal conditions for placing them in banks are proposed.uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлюється проблема підвищення рівня фінансової грамотності, яку можна віднести до загальнонаціональних, оскільки вона безпосередньо пов’язана зі зростанням конкурентоспроможності держави та її фінансовою безпекою. З метою стимулювання молодої людини освоювати ефективну «домашню економіку» і формувати навички самостійної фінансової діяльності для забезпечення власного добробуту, а в подальшому продовження навчання на економічних факультетах у вищих навчальних закладах, пропонуються економічні задачі нарахування процентів за депозитами і оцінювання оптимальних умов розміщення їх в банках.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної радиuk_UA
dc.subjectфінансова грамотністьuk_UA
dc.subjectfinancial literacyuk_UA
dc.subjectфінансовий імунітетuk_UA
dc.subjectfinancial immunityuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectбінарні заняттяuk_UA
dc.subjectbinary classesuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectmathuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjecteconomicsuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subjectcomputer scienceuk_UA
dc.titleВикористання міжпредметних зв'язків для покращення фінансової грамотності молодіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання міжпредметних зв'язків .pdf643,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.