Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловач, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorГоловач, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorТрофімчук, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-03-27T11:56:57Z-
dc.date.available2024-03-27T11:56:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГоловач К. С. та ін. Антикризові заходи та механізм їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах / К. С. Головач, О. П. Головач, О. Л. Трофімчук // Агросвіт : наук. фах. журн. з питань економіки. – 2020. – № 21. – С. 53-60.uk_UA
dc.identifier.issn2306-6792-
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/404-
dc.descriptionThe article evaluates and analyzes anti-crisis measures and their implementation mechanisms in agricultural enterprises. Attention is paid to the study of the practice of anti-crisis management in agricultural enterprises by means of the analysis of the results of a sociological survey of managers and specialists of the researched sample of business entities of the Zhytomyr region. An assessment was made and the main levers, directions, strategies and measures of anti-crisis management, which will be carried out at agricultural enterprises in the stressful conditions of crisis situations, were determined. The marketing strategy in the conditions of financial insolvency is defined. It is substantiated depending on the nature and severity of crisis situations at enterprises of the group of anti-crisis management tools. The essence of such levers of anti-crisis management of the enterprise as restructuring, reorganization and reengineering procedures is revealed. It is proposed to use a balanced and effective innovation and investment policy as a prospective anti-crisis measure.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено оцінку та аналіз антикризових заходів та механізмів їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах. Приділяється увага вивченню практики здійснення антикризового управління у сільськогосподарських підприємствах за допомогою аналізу результатів соціологічного опитування керівників і спеціалістів дослідженої вибірки суб'єктів господарювання Житомирської області. Здійснено оцінку та визначено основні важелі, напрями, стратегії та заходи антикризового управління, які здійснюватимуться на сільськогосподарських підприємствах в стресових умовах виникнення кризових ситуацій. Визначено стратегію маркетингу в умовах фінансової неспроможності. Обґрунтовано в залежності від характеру і гостроти кризових ситуації на підприємствах групи інструментів антикризового управління. Розкрито сутність таких важелів антикризового управління підприємством як процедури реструктуризації, реорганізації та реінжинірингу. Запропоновано використовувати як перспективний антикризовий захід виважену та ефективну інноваційно-інвестиційну політику.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДКС Центрuk_UA
dc.subjectантикризове управлінняuk_UA
dc.subjectanti-crisis managementuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.titleАнтикризові заходи та механізм їх реалізації в сільськогосподарських підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНТИКРИЗОВІ ЗАХОДИ ТА МЕХАНІЗМ ЇХ.pdf570,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.