Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/404
Title: Антикризові заходи та механізм їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах
Authors: Головач, Катерина Сергіївна
Головач, Олена Петрівна
Трофімчук, Оксана Леонідівна
Keywords: антикризове управління
anti-crisis management
сільськогосподарські підприємства
agricultural enterprises
Issue Date: 2020
Publisher: ДКС Центр
Citation: Головач К. С. та ін. Антикризові заходи та механізм їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах / К. С. Головач, О. П. Головач, О. Л. Трофімчук // Агросвіт : наук. фах. журн. з питань економіки. – 2020. – № 21. – С. 53-60.
Abstract: У статті проведено оцінку та аналіз антикризових заходів та механізмів їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах. Приділяється увага вивченню практики здійснення антикризового управління у сільськогосподарських підприємствах за допомогою аналізу результатів соціологічного опитування керівників і спеціалістів дослідженої вибірки суб'єктів господарювання Житомирської області. Здійснено оцінку та визначено основні важелі, напрями, стратегії та заходи антикризового управління, які здійснюватимуться на сільськогосподарських підприємствах в стресових умовах виникнення кризових ситуацій. Визначено стратегію маркетингу в умовах фінансової неспроможності. Обґрунтовано в залежності від характеру і гостроти кризових ситуації на підприємствах групи інструментів антикризового управління. Розкрито сутність таких важелів антикризового управління підприємством як процедури реструктуризації, реорганізації та реінжинірингу. Запропоновано використовувати як перспективний антикризовий захід виважену та ефективну інноваційно-інвестиційну політику.
Description: The article evaluates and analyzes anti-crisis measures and their implementation mechanisms in agricultural enterprises. Attention is paid to the study of the practice of anti-crisis management in agricultural enterprises by means of the analysis of the results of a sociological survey of managers and specialists of the researched sample of business entities of the Zhytomyr region. An assessment was made and the main levers, directions, strategies and measures of anti-crisis management, which will be carried out at agricultural enterprises in the stressful conditions of crisis situations, were determined. The marketing strategy in the conditions of financial insolvency is defined. It is substantiated depending on the nature and severity of crisis situations at enterprises of the group of anti-crisis management tools. The essence of such levers of anti-crisis management of the enterprise as restructuring, reorganization and reengineering procedures is revealed. It is proposed to use a balanced and effective innovation and investment policy as a prospective anti-crisis measure.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/404
ISSN: 2306-6792
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АНТИКРИЗОВІ ЗАХОДИ ТА МЕХАНІЗМ ЇХ.pdf570,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.