Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/721
Title: | Перспективи розвитку спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія» у фаховій передвищій освіті України |
Authors: | Палій, Діана Миколаївна Палій, Віктор Петрович Кравчук, Андрій Віталійович |
Keywords: | фахова передвища освіта vocational pre-higher education навчальні програми curricula практичні навички practical skills ринок праці labor market |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Рута |
Citation: | Палій Д. М., Палій В. П. Перспективи розвитку спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія» у фаховій передвищій освіті України / Д. М. Палій, В. П. Палій // Вісник Житомирського агротехнічного фахового коледжу. – 2024. – № 5(1). – С. 40-48. |
Abstract: | Дана стаття є структурованим оглядом ключових перспектив розвитку фахової передвищої освіти в Україні, зокрема спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія (у тому числі за освітньо-професійними програмами “Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання” та «Обслуговування устаткування систем водопостачання і водовідведення»). Висвітлено важливість розвитку фахової передвищої освіти в Україні для формування конкурентоспроможних фахівців у глобальному контексті та створення розвиненої економіки. |
Description: | This article is a structured overview of key perspectives development of professional pre-higher education in Ukraine, in particular specialties 192 Construction and civil engineering (including under educational and professional programs "Installation, maintenance of equipment and gas supply systems" and "Maintenance of system equipment water supply and drainage"). The importance of development is highlighted professional higher education in Ukraine for the formation of competitive specialists in the global context and the creation of a developed economy. |
URI: | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/721 |
ISSN: | 978-617-581-640-0 |
Appears in Collections: | 2024. - Випуск № 5(1) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.