Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДодурич, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorОльшанська, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-11-12T08:43:45Z-
dc.date.available2024-11-12T08:43:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДодурич С. М., Ольшанська О. М. Шляхи удосконалення організації маркетингу в житомирському агротехнічному фаховому коледжі / С. М. Додурич, О. М. Ольшанська // Вісник Житомирського агротехнічного фахового коледжу. – 2024. – № 5(1). – С. 145-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/749-
dc.descriptionThe article examines the issue of marketing organization in the Zhytomyr Agricultural Technical College and ways to improve the marketing organization.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання організації маркетингу в Житомирському агротехнічному фаховому коледжі та шляхи удосконалення організації маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРутаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk_UA
dc.subjectmarketing of educational servicesuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення організації маркетингу в житомирському агротехнічному фаховому коледжіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024. - Випуск № 5(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шляхи удосконалення.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.