Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/749
Title: Шляхи удосконалення організації маркетингу в житомирському агротехнічному фаховому коледжі
Authors: Додурич, Світлана Миколаївна
Ольшанська, Оксана Миколаївна
Keywords: маркетинг
marketing
маркетинг освітніх послуг
marketing of educational services
маркетингова діяльність
marketing activity
Issue Date: 2024
Publisher: Рута
Citation: Додурич С. М., Ольшанська О. М. Шляхи удосконалення організації маркетингу в житомирському агротехнічному фаховому коледжі / С. М. Додурич, О. М. Ольшанська // Вісник Житомирського агротехнічного фахового коледжу. – 2024. – № 5(1). – С. 145-153.
Abstract: У статті розглядається питання організації маркетингу в Житомирському агротехнічному фаховому коледжі та шляхи удосконалення організації маркетингу.
Description: The article examines the issue of marketing organization in the Zhytomyr Agricultural Technical College and ways to improve the marketing organization.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/749
Appears in Collections:2024. - Випуск № 5(1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шляхи удосконалення.pdf2,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.