Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1056
Назва: | Проєктування та реалізація 2D/3D платформної гри для ПК: використання сучасних ігрових рушіїв та оптимізація ігрових процесів |
Автори: | Рудюк, Мар'ян Миколайович |
Теми: | комп'ютерна гра computer game реальний час real time платформер platformer |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЖАТФК |
Бібліографічний опис: | Рудюк М. М. Проєктування та реалізація 2D/3D платформної гри для ПК: використання сучасних ігрових рушіїв та оптимізація ігрових процесів : кваліфікаційна робота / М. М. Рудюк ; кер. С. В. Можаровський. – Житомир : ЖАТФК, 2025. – 50 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи: дослідження, проєктування та тестування платфермеру з ігроладом у режимі реального часу та виглядом збоку з використанням функціональних можливостей рушія Unity. Результати: розроблено гру-платформер з real-time ігромадом; проведено порівняльний аналіз готового застосунку з існуючими представниками жанру; зроблено висновки щодо швидкодії, ефективності та варіантів експлуатації розробленого додатку. |
Опис: | Purpose of the work: research, design and testing of a platformer with real-time gameplay and side view using the functional capabilities of the Unity engine. Results: a platformer game with real-time gameplay was developed; a comparative analysis of the finished application with existing representatives of the genre was carried out; conclusions were made regarding the performance, efficiency and options for operating the developed application. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/1056 |
Розташовується у зібраннях: | Відділення "Інженерна інфраструктура та комп'ютерні науки" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рудюк.docx | 9,96 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.