Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/166
Title: Метод кейс-стаді як спосіб формування життєвих компетентностей студентів
Authors: Насінник, Інна Іванівна
Шафарчук, Світлана Павлівна
Keywords: інноваційні методи навчання
метод кейс-стаді
innovative teaching methods
case study method
Issue Date: 2020
Publisher: ЖАТК
Citation: Насінник І. І., Шафарчук С. П. Метод кейс-стаді як спосіб формування життєвих компетентностей студентів / І. І. Насінник, С. П. Шафарчук // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 2(1). – С. 95-101.
Abstract: Для покращення якості підготовки студентів в агротехнічних вузах необхідне використання інноваційних методів навчання. Суть методу кейс - стаді полягає у використанні конкретних ситуацій (випадків, історій, тексти яких називаються «кейсом») для спільного аналізу, обговорення та вироблення рішень). В статті підкреслюється важливе значення методу кейс – стаді при вивченні студентами фізики та хімії в коледжі.
Description: In order to improve the quality of training of students in agrotechnical universities, it is necessary to use it innovative teaching methods. The essence of the case study method is to use concrete ones situations (cases, stories, the texts of which are called "case") for joint analysis, discussion and decision-making). The article emphasizes the importance of the method case study of students studying physics and chemistry in college.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/166
Appears in Collections:2020. - Випуск № 2(1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Метод кейс–стаді як спосіб.pdf4,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.