Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНасінник, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorШафарчук, Світлана Павлівна-
dc.date.accessioned2001-01-19T01:48:05Z-
dc.date.available2001-01-19T01:48:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНасінник І. І., Шафарчук С. П. Метод кейс-стаді як спосіб формування життєвих компетентностей студентів / І. І. Насінник, С. П. Шафарчук // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 2(1). – С. 95-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/166-
dc.descriptionIn order to improve the quality of training of students in agrotechnical universities, it is necessary to use it innovative teaching methods. The essence of the case study method is to use concrete ones situations (cases, stories, the texts of which are called "case") for joint analysis, discussion and decision-making). The article emphasizes the importance of the method case study of students studying physics and chemistry in college.uk_UA
dc.description.abstractДля покращення якості підготовки студентів в агротехнічних вузах необхідне використання інноваційних методів навчання. Суть методу кейс - стаді полягає у використанні конкретних ситуацій (випадків, історій, тексти яких називаються «кейсом») для спільного аналізу, обговорення та вироблення рішень). В статті підкреслюється важливе значення методу кейс – стаді при вивченні студентами фізики та хімії в коледжі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТКuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectметод кейс-стадіuk_UA
dc.subjectinnovative teaching methodsuk_UA
dc.subjectcase study methoduk_UA
dc.titleМетод кейс-стаді як спосіб формування життєвих компетентностей студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020. - Випуск № 2(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод кейс–стаді як спосіб.pdf4,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.