Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/166
Назва: Метод кейс-стаді як спосіб формування життєвих компетентностей студентів
Автори: Насінник, Інна Іванівна
Шафарчук, Світлана Павлівна
Теми: інноваційні методи навчання
метод кейс-стаді
innovative teaching methods
case study method
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЖАТК
Бібліографічний опис: Насінник І. І., Шафарчук С. П. Метод кейс-стаді як спосіб формування життєвих компетентностей студентів / І. І. Насінник, С. П. Шафарчук // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 2(1). – С. 95-101.
Короткий огляд (реферат): Для покращення якості підготовки студентів в агротехнічних вузах необхідне використання інноваційних методів навчання. Суть методу кейс - стаді полягає у використанні конкретних ситуацій (випадків, історій, тексти яких називаються «кейсом») для спільного аналізу, обговорення та вироблення рішень). В статті підкреслюється важливе значення методу кейс – стаді при вивченні студентами фізики та хімії в коледжі.
Опис: In order to improve the quality of training of students in agrotechnical universities, it is necessary to use it innovative teaching methods. The essence of the case study method is to use concrete ones situations (cases, stories, the texts of which are called "case") for joint analysis, discussion and decision-making). The article emphasizes the importance of the method case study of students studying physics and chemistry in college.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/166
Розташовується у зібраннях:2020. - Випуск № 2(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод кейс–стаді як спосіб.pdf4,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.