Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/171
Title: Роль викладача у формуванні мотивації студентів коледжів технічного спрямування до вивчення іноземної мови
Authors: Коновалова, Вікторія Анатоліївна
Лазаренко, Інеса Станіславівна
Keywords: мотивація
навчально-пізнавальна діяльність
компетентність
діяльнісний метод навчання
motivation
educational and cognitive activity
competence
activity method of learning
Issue Date: 2020
Publisher: ЖАТК
Citation: Коновалова В. А., Лазаренко І. С. Роль викладача у формуванні мотивації студентів коледжів технічного спрямування до вивчення іноземної мови / В. А. Коновалова, І. С. Лазаренко // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 2(1). – С. 102-109.
Abstract: У статті проведено аналіз видів мотивації стосовно вивчення іноземної мови, здійснено пошук шляхів опосередкованого впливу на процес мотивації студентів та розглянуто особливості застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою стимулювання пізнавального інтересу до процесу навчання.
Description: The article analyzes the types of motivation related to learning a foreign language, carried out the search for ways of indirect influence on the process of students' motivation is considered features of the application of the communicative and activity approach for the purpose of stimulation cognitive interest in the learning process.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/171
Appears in Collections:2020. - Випуск № 2(1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль викладача у формуванні.pdf4,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.