Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоновалова, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛазаренко, Інеса Станіславівна-
dc.date.accessioned2001-01-19T22:17:26Z-
dc.date.available2001-01-19T22:17:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоновалова В. А., Лазаренко І. С. Роль викладача у формуванні мотивації студентів коледжів технічного спрямування до вивчення іноземної мови / В. А. Коновалова, І. С. Лазаренко // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 2(1). – С. 102-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/171-
dc.descriptionThe article analyzes the types of motivation related to learning a foreign language, carried out the search for ways of indirect influence on the process of students' motivation is considered features of the application of the communicative and activity approach for the purpose of stimulation cognitive interest in the learning process.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз видів мотивації стосовно вивчення іноземної мови, здійснено пошук шляхів опосередкованого впливу на процес мотивації студентів та розглянуто особливості застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою стимулювання пізнавального інтересу до процесу навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖАТКuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectдіяльнісний метод навчанняuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjecteducational and cognitive activityuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectactivity method of learninguk_UA
dc.titleРоль викладача у формуванні мотивації студентів коледжів технічного спрямування до вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020. - Випуск № 2(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль викладача у формуванні.pdf4,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.