Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/171
Назва: Роль викладача у формуванні мотивації студентів коледжів технічного спрямування до вивчення іноземної мови
Автори: Коновалова, Вікторія Анатоліївна
Лазаренко, Інеса Станіславівна
Теми: мотивація
навчально-пізнавальна діяльність
компетентність
діяльнісний метод навчання
motivation
educational and cognitive activity
competence
activity method of learning
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЖАТК
Бібліографічний опис: Коновалова В. А., Лазаренко І. С. Роль викладача у формуванні мотивації студентів коледжів технічного спрямування до вивчення іноземної мови / В. А. Коновалова, І. С. Лазаренко // Вісник Житомирського агротехнічного коледжу : зб. наук. статей. – 2020. – Вип. № 2(1). – С. 102-109.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз видів мотивації стосовно вивчення іноземної мови, здійснено пошук шляхів опосередкованого впливу на процес мотивації студентів та розглянуто особливості застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою стимулювання пізнавального інтересу до процесу навчання.
Опис: The article analyzes the types of motivation related to learning a foreign language, carried out the search for ways of indirect influence on the process of students' motivation is considered features of the application of the communicative and activity approach for the purpose of stimulation cognitive interest in the learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/171
Розташовується у зібраннях:2020. - Випуск № 2(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль викладача у формуванні.pdf4,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.