Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Назва: Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей
Інші назви: The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language
Автори: Рибак, Тетяна Миколаївна
Лазаренко, Інеса Станіславівна
Свисюк, Олена Вікторівна
Теми: метод веб-квест
WebQuest method
іншомовне писемне мовлення
foreign language writing
економічні спеціальності
economic specialties
проектний метод
project method
метод рольових ігор
role-playing method
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вінницький соціально-економічного інститут Університету «Україна»
Бібліографічний опис: Рибак Т. М. та ін. Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей = The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language / Т. М. Рибак, І. С. Лазаренко, О. В. Свисюк // Подільський науковий вісник : наук.-практ. журнал. – 2022. - № 1(21). – С. 49-54.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що згідно з нормативними документами професійна підготовка майбутніх економістів має носити практико-орієнтований характер; проаналізовано стан розробленості даної наукової проблеми в контексті їх дистанційного навчання іншомовного писемного мовлення; визначено поняття "практико-орієнтоване навчання у ЗВО", "веб-квест", "веб-квест планувального типу" та доведено доцільність використання останніх для виконання поставлених у статті завдань; визначено критерії відбору вказаного типу веб-квестів на наявних ресурсах і проілюстровано процедуру відбору.
Опис: The author proves the idea that according to the current regulatory documents the vocational training of would-be economists should be practically oriented; the state of investigation into the scientific problem mentioned is analyzed in the context of teaching them writing in a foreign language distantly; the concepts of "practically oriented learning", "WebQuest", "Design Task WebQuest" are defined; the expediency of using the latter to accomplish the tasks outlined in the article is proved; the criteria of selecting Design Task WebQuests are defined and the selection procedure is illustrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Розташовується у зібраннях:Статті
Статті
Статті
Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ ПЛАНУВАЛЬНОГО ТИПУ.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.