Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибак, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Лазаренко, Інеса Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Свисюк, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T07:19:57Z | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T07:20:11Z | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T07:20:12Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T07:19:57Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T07:20:11Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T07:20:12Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Рибак Т. М. та ін. Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей = The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language / Т. М. Рибак, І. С. Лазаренко, О. В. Свисюк // Подільський науковий вісник : наук.-практ. журнал. – 2022. - № 1(21). – С. 49-54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232 | - |
dc.description | The author proves the idea that according to the current regulatory documents the vocational training of would-be economists should be practically oriented; the state of investigation into the scientific problem mentioned is analyzed in the context of teaching them writing in a foreign language distantly; the concepts of "practically oriented learning", "WebQuest", "Design Task WebQuest" are defined; the expediency of using the latter to accomplish the tasks outlined in the article is proved; the criteria of selecting Design Task WebQuests are defined and the selection procedure is illustrated. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті доведено, що згідно з нормативними документами професійна підготовка майбутніх економістів має носити практико-орієнтований характер; проаналізовано стан розробленості даної наукової проблеми в контексті їх дистанційного навчання іншомовного писемного мовлення; визначено поняття "практико-орієнтоване навчання у ЗВО", "веб-квест", "веб-квест планувального типу" та доведено доцільність використання останніх для виконання поставлених у статті завдань; визначено критерії відбору вказаного типу веб-квестів на наявних ресурсах і проілюстровано процедуру відбору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький соціально-економічного інститут Університету «Україна» | uk_UA |
dc.subject | метод веб-квест | uk_UA |
dc.subject | WebQuest method | uk_UA |
dc.subject | іншомовне писемне мовлення | uk_UA |
dc.subject | foreign language writing | uk_UA |
dc.subject | економічні спеціальності | uk_UA |
dc.subject | economic specialties | uk_UA |
dc.subject | проектний метод | uk_UA |
dc.subject | project method | uk_UA |
dc.subject | метод рольових ігор | uk_UA |
dc.subject | role-playing method | uk_UA |
dc.title | Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей | uk_UA |
dc.title.alternative | The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті Статті Статті Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ ПЛАНУВАЛЬНОГО ТИПУ.pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.