Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибак, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЛазаренко, Інеса Станіславівна-
dc.contributor.authorСвисюк, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-04-24T07:19:57Z-
dc.date.accessioned2023-04-24T07:20:11Z-
dc.date.accessioned2023-04-24T07:20:12Z-
dc.date.available2023-04-24T07:19:57Z-
dc.date.available2023-04-24T07:20:11Z-
dc.date.available2023-04-24T07:20:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРибак Т. М. та ін. Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей = The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language / Т. М. Рибак, І. С. Лазаренко, О. В. Свисюк // Подільський науковий вісник : наук.-практ. журнал. – 2022. - № 1(21). – С. 49-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232-
dc.descriptionThe author proves the idea that according to the current regulatory documents the vocational training of would-be economists should be practically oriented; the state of investigation into the scientific problem mentioned is analyzed in the context of teaching them writing in a foreign language distantly; the concepts of "practically oriented learning", "WebQuest", "Design Task WebQuest" are defined; the expediency of using the latter to accomplish the tasks outlined in the article is proved; the criteria of selecting Design Task WebQuests are defined and the selection procedure is illustrated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті доведено, що згідно з нормативними документами професійна підготовка майбутніх економістів має носити практико-орієнтований характер; проаналізовано стан розробленості даної наукової проблеми в контексті їх дистанційного навчання іншомовного писемного мовлення; визначено поняття "практико-орієнтоване навчання у ЗВО", "веб-квест", "веб-квест планувального типу" та доведено доцільність використання останніх для виконання поставлених у статті завдань; визначено критерії відбору вказаного типу веб-квестів на наявних ресурсах і проілюстровано процедуру відбору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький соціально-економічного інститут Університету «Україна»uk_UA
dc.subjectметод веб-квестuk_UA
dc.subjectWebQuest methoduk_UA
dc.subjectіншомовне писемне мовленняuk_UA
dc.subjectforeign language writinguk_UA
dc.subjectекономічні спеціальностіuk_UA
dc.subjecteconomic specialtiesuk_UA
dc.subjectпроектний методuk_UA
dc.subjectproject methoduk_UA
dc.subjectметод рольових ігорuk_UA
dc.subjectrole-playing methoduk_UA
dc.titleВикористання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeThe application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті
Статті
Статті
Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ ПЛАНУВАЛЬНОГО ТИПУ.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.