Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Title: Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей
Other Titles: The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language
Authors: Рибак, Тетяна Миколаївна
Лазаренко, Інеса Станіславівна
Свисюк, Олена Вікторівна
Keywords: метод веб-квест
WebQuest method
іншомовне писемне мовлення
foreign language writing
економічні спеціальності
economic specialties
проектний метод
project method
метод рольових ігор
role-playing method
Issue Date: 2022
Publisher: Вінницький соціально-економічного інститут Університету «Україна»
Citation: Рибак Т. М. та ін. Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей = The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language / Т. М. Рибак, І. С. Лазаренко, О. В. Свисюк // Подільський науковий вісник : наук.-практ. журнал. – 2022. - № 1(21). – С. 49-54.
Abstract: У статті доведено, що згідно з нормативними документами професійна підготовка майбутніх економістів має носити практико-орієнтований характер; проаналізовано стан розробленості даної наукової проблеми в контексті їх дистанційного навчання іншомовного писемного мовлення; визначено поняття "практико-орієнтоване навчання у ЗВО", "веб-квест", "веб-квест планувального типу" та доведено доцільність використання останніх для виконання поставлених у статті завдань; визначено критерії відбору вказаного типу веб-квестів на наявних ресурсах і проілюстровано процедуру відбору.
Description: The author proves the idea that according to the current regulatory documents the vocational training of would-be economists should be practically oriented; the state of investigation into the scientific problem mentioned is analyzed in the context of teaching them writing in a foreign language distantly; the concepts of "practically oriented learning", "WebQuest", "Design Task WebQuest" are defined; the expediency of using the latter to accomplish the tasks outlined in the article is proved; the criteria of selecting Design Task WebQuests are defined and the selection procedure is illustrated.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Appears in Collections:Статті
Статті
Статті
Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ ПЛАНУВАЛЬНОГО ТИПУ.pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.