Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232
Назва: | Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей |
Інші назви: | The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language |
Автори: | Рибак, Тетяна Миколаївна Лазаренко, Інеса Станіславівна Свисюк, Олена Вікторівна |
Теми: | метод веб-квест WebQuest method іншомовне писемне мовлення foreign language writing економічні спеціальності economic specialties проектний метод project method метод рольових ігор role-playing method |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вінницький соціально-економічного інститут Університету «Україна» |
Бібліографічний опис: | Рибак Т. М. та ін. Використання веб-квестів планувального типу в навчанні іншомовного писемного мовлення студентів економічних спеціальностей = The application of design task webquests in teaching economy students writing in a foreign language / Т. М. Рибак, І. С. Лазаренко, О. В. Свисюк // Подільський науковий вісник : наук.-практ. журнал. – 2022. - № 1(21). – С. 49-54. |
Короткий огляд (реферат): | У статті доведено, що згідно з нормативними документами професійна підготовка майбутніх економістів має носити практико-орієнтований характер; проаналізовано стан розробленості даної наукової проблеми в контексті їх дистанційного навчання іншомовного писемного мовлення; визначено поняття "практико-орієнтоване навчання у ЗВО", "веб-квест", "веб-квест планувального типу" та доведено доцільність використання останніх для виконання поставлених у статті завдань; визначено критерії відбору вказаного типу веб-квестів на наявних ресурсах і проілюстровано процедуру відбору. |
Опис: | The author proves the idea that according to the current regulatory documents the vocational training of would-be economists should be practically oriented; the state of investigation into the scientific problem mentioned is analyzed in the context of teaching them writing in a foreign language distantly; the concepts of "practically oriented learning", "WebQuest", "Design Task WebQuest" are defined; the expediency of using the latter to accomplish the tasks outlined in the article is proved; the criteria of selecting Design Task WebQuests are defined and the selection procedure is illustrated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/232 |
Розташовується у зібраннях: | Статті Статті Статті Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ ПЛАНУВАЛЬНОГО ТИПУ.pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.