Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибак, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМороз, Маргарита Василівна-
dc.date.accessioned2023-05-01T11:51:51Z-
dc.date.available2023-05-01T11:51:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРибак Т. М., Мороз М. В. Особливості використання римованого матеріалу в розвитку граматичних навичок студентів немовних ВНЗ = The peculiarities of using rhymed material in teaching grammar to non language university students / Т. М. Рибак, М. В. Мороз // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету : наук. зб. – 2019. – Вип. 58. – С. 26-31.uk_UA
dc.identifier.issn2415-7872-
dc.identifier.urihttp://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/254-
dc.descriptionSmall forms of rhyming texts, which include a poem, song, colloquial speech, proverb, saying, jazz rhythm, are traditionally used to develop foreign language lexical-grammatical and phonological skills of primary school students, but their potential as a means of foreign language education for non-native university students is insufficient learned In teaching foreign language grammar to the specified target audience, rhyming texts can be used at all three stages with the aim of: presenting new grammatical phenomena, consolidating them and using them independently in the context. This makes it possible to increase the motivation of students, as well as to activate the educational process.uk_UA
dc.description.abstractМалі форми римованих текстів, до яких належать вірш, пісня, скоромовка, прислів'я, приказка, джазовий ритм, традиційно використовуються для розвитку іншомовних лексико-граматичних і фонологічних навичок учнів початкової школи, однак їх потенціал як засобу іншомовної освіти студентів немовних ВНЗ є недостатньо вивченим. У навчанні вказаної цільової аудиторії іншомовної граматики римовані тексти можуть використовуватись на всіх трьох етапах з метою: презентації нових граматичних явищ, їх закріплення та самостійного використання в контексті. Це дозволяє підвищити вмотивованість студентів, а також активізувати навчальний процес.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectримиuk_UA
dc.subjectrhymesuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectпісняuk_UA
dc.subjectsonguk_UA
dc.subjectджазовий ритмuk_UA
dc.subjectjazz rhythmuk_UA
dc.subjectвіршuk_UA
dc.subjectpoemuk_UA
dc.titleОсобливості використання римованого матеріалу в розвитку граматичних навичок студентів немовних ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeThe peculiarities of using rhymed material in teaching grammar to non language university studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РИМОВАНОГО МАТЕРІАЛУ.pdf352,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.