Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/254
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибак, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Мороз, Маргарита Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T11:51:51Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T11:51:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Рибак Т. М., Мороз М. В. Особливості використання римованого матеріалу в розвитку граматичних навичок студентів немовних ВНЗ = The peculiarities of using rhymed material in teaching grammar to non language university students / Т. М. Рибак, М. В. Мороз // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету : наук. зб. – 2019. – Вип. 58. – С. 26-31. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2415-7872 | - |
dc.identifier.uri | http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/254 | - |
dc.description | Small forms of rhyming texts, which include a poem, song, colloquial speech, proverb, saying, jazz rhythm, are traditionally used to develop foreign language lexical-grammatical and phonological skills of primary school students, but their potential as a means of foreign language education for non-native university students is insufficient learned In teaching foreign language grammar to the specified target audience, rhyming texts can be used at all three stages with the aim of: presenting new grammatical phenomena, consolidating them and using them independently in the context. This makes it possible to increase the motivation of students, as well as to activate the educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | Малі форми римованих текстів, до яких належать вірш, пісня, скоромовка, прислів'я, приказка, джазовий ритм, традиційно використовуються для розвитку іншомовних лексико-граматичних і фонологічних навичок учнів початкової школи, однак їх потенціал як засобу іншомовної освіти студентів немовних ВНЗ є недостатньо вивченим. У навчанні вказаної цільової аудиторії іншомовної граматики римовані тексти можуть використовуватись на всіх трьох етапах з метою: презентації нових граматичних явищ, їх закріплення та самостійного використання в контексті. Це дозволяє підвищити вмотивованість студентів, а також активізувати навчальний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського | uk_UA |
dc.subject | рими | uk_UA |
dc.subject | rhymes | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | пісня | uk_UA |
dc.subject | song | uk_UA |
dc.subject | джазовий ритм | uk_UA |
dc.subject | jazz rhythm | uk_UA |
dc.subject | вірш | uk_UA |
dc.subject | poem | uk_UA |
dc.title | Особливості використання римованого матеріалу в розвитку граматичних навичок студентів немовних ВНЗ | uk_UA |
dc.title.alternative | The peculiarities of using rhymed material in teaching grammar to non language university students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РИМОВАНОГО МАТЕРІАЛУ.pdf | 352,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.