Please use this identifier to cite or link to this item: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/254
Title: Особливості використання римованого матеріалу в розвитку граматичних навичок студентів немовних ВНЗ
Other Titles: The peculiarities of using rhymed material in teaching grammar to non language university students
Authors: Рибак, Тетяна Миколаївна
Мороз, Маргарита Василівна
Keywords: рими
rhymes
іноземна мова
foreign language
пісня
song
джазовий ритм
jazz rhythm
вірш
poem
Issue Date: 2019
Publisher: Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського
Citation: Рибак Т. М., Мороз М. В. Особливості використання римованого матеріалу в розвитку граматичних навичок студентів немовних ВНЗ = The peculiarities of using rhymed material in teaching grammar to non language university students / Т. М. Рибак, М. В. Мороз // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету : наук. зб. – 2019. – Вип. 58. – С. 26-31.
Abstract: Малі форми римованих текстів, до яких належать вірш, пісня, скоромовка, прислів'я, приказка, джазовий ритм, традиційно використовуються для розвитку іншомовних лексико-граматичних і фонологічних навичок учнів початкової школи, однак їх потенціал як засобу іншомовної освіти студентів немовних ВНЗ є недостатньо вивченим. У навчанні вказаної цільової аудиторії іншомовної граматики римовані тексти можуть використовуватись на всіх трьох етапах з метою: презентації нових граматичних явищ, їх закріплення та самостійного використання в контексті. Це дозволяє підвищити вмотивованість студентів, а також активізувати навчальний процес.
Description: Small forms of rhyming texts, which include a poem, song, colloquial speech, proverb, saying, jazz rhythm, are traditionally used to develop foreign language lexical-grammatical and phonological skills of primary school students, but their potential as a means of foreign language education for non-native university students is insufficient learned In teaching foreign language grammar to the specified target audience, rhyming texts can be used at all three stages with the aim of: presenting new grammatical phenomena, consolidating them and using them independently in the context. This makes it possible to increase the motivation of students, as well as to activate the educational process.
URI: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/254
ISSN: 2415-7872
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РИМОВАНОГО МАТЕРІАЛУ.pdf352,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.