Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/404
Назва: Антикризові заходи та механізм їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах
Автори: Головач, Катерина Сергіївна
Головач, Олена Петрівна
Трофімчук, Оксана Леонідівна
Теми: антикризове управління
anti-crisis management
сільськогосподарські підприємства
agricultural enterprises
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДКС Центр
Бібліографічний опис: Головач К. С. та ін. Антикризові заходи та механізм їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах / К. С. Головач, О. П. Головач, О. Л. Трофімчук // Агросвіт : наук. фах. журн. з питань економіки. – 2020. – № 21. – С. 53-60.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено оцінку та аналіз антикризових заходів та механізмів їх реалізації в сільськогосподарських підприємствах. Приділяється увага вивченню практики здійснення антикризового управління у сільськогосподарських підприємствах за допомогою аналізу результатів соціологічного опитування керівників і спеціалістів дослідженої вибірки суб'єктів господарювання Житомирської області. Здійснено оцінку та визначено основні важелі, напрями, стратегії та заходи антикризового управління, які здійснюватимуться на сільськогосподарських підприємствах в стресових умовах виникнення кризових ситуацій. Визначено стратегію маркетингу в умовах фінансової неспроможності. Обґрунтовано в залежності від характеру і гостроти кризових ситуації на підприємствах групи інструментів антикризового управління. Розкрито сутність таких важелів антикризового управління підприємством як процедури реструктуризації, реорганізації та реінжинірингу. Запропоновано використовувати як перспективний антикризовий захід виважену та ефективну інноваційно-інвестиційну політику.
Опис: The article evaluates and analyzes anti-crisis measures and their implementation mechanisms in agricultural enterprises. Attention is paid to the study of the practice of anti-crisis management in agricultural enterprises by means of the analysis of the results of a sociological survey of managers and specialists of the researched sample of business entities of the Zhytomyr region. An assessment was made and the main levers, directions, strategies and measures of anti-crisis management, which will be carried out at agricultural enterprises in the stressful conditions of crisis situations, were determined. The marketing strategy in the conditions of financial insolvency is defined. It is substantiated depending on the nature and severity of crisis situations at enterprises of the group of anti-crisis management tools. The essence of such levers of anti-crisis management of the enterprise as restructuring, reorganization and reengineering procedures is revealed. It is proposed to use a balanced and effective innovation and investment policy as a prospective anti-crisis measure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/404
ISSN: 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНТИКРИЗОВІ ЗАХОДИ ТА МЕХАНІЗМ ЇХ.pdf570,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.