Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/749
Назва: Шляхи удосконалення організації маркетингу в житомирському агротехнічному фаховому коледжі
Автори: Додурич, Світлана Миколаївна
Ольшанська, Оксана Миколаївна
Теми: маркетинг
marketing
маркетинг освітніх послуг
marketing of educational services
маркетингова діяльність
marketing activity
Дата публікації: 2024
Видавництво: Рута
Бібліографічний опис: Додурич С. М., Ольшанська О. М. Шляхи удосконалення організації маркетингу в житомирському агротехнічному фаховому коледжі / С. М. Додурич, О. М. Ольшанська // Вісник Житомирського агротехнічного фахового коледжу. – 2024. – № 5(1). – С. 145-153.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання організації маркетингу в Житомирському агротехнічному фаховому коледжі та шляхи удосконалення організації маркетингу.
Опис: The article examines the issue of marketing organization in the Zhytomyr Agricultural Technical College and ways to improve the marketing organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repozitory.zhatk.zt.ua//handle/123456789/749
Розташовується у зібраннях:2024. - Випуск № 5(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шляхи удосконалення.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.